.: IVI :.

.: IVI :.
Authors
Blog Previous
 
 
 
خبر تایید Assassin’s Creed III آنقدر ناگهانی اعلام شد که همه را سورپرایز کرد. مطمئنا فن‌های بی شماری منتظر عرضه قسمت بعدی Assassin’s Creed بودند اما عرضه Assassin’s Creed: Revelations یک تفاوت بزرگ داشت چرا که طرفداران بازی می‌دانستند این آخرین باری است که دو شخصیت محبوب خود، اتزیو و الطیر، را در نقش کارکترهای این بازی خواهند دید. از طرفی یوبی‌سافت تایید کرده بود که در حال کار روی قسمت سوم این سری است و اینجا بود که سوالی مهم و اساسی شکل گرفت: آیا عرضه قسمت بعدی با این شرایط به نفع سری است یا به ضرر آن؟
از آنجایی که این بازی محبوبیت بسیار زیادی در بین جامعه گیمری دارد این سوال اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرد؛ چرا که اگر یوبی‌سافت نمی‌توانست درست عمل کند مطمئنا به یکی از منفورترین شرکت‌های بازی سازی تبدیل می‌شد و این برای یک شرکت بازی سازی وحشتناک است!
اما یوبی سافت از تمام این موضوعات آگاه بود و با در نظر گرفتن تمامی این شرایط، کار ساخت قسمت بعد را پیش برد و در وقت مناسب اقدام به تایید آن کرد. اولین عکسی که از AC III منتشر شد شخصیت اصلی این بازی یعنی "کانر" را نشان می‌داد. مطمئنا تمامی طرفداران به صورت ناخودآگاه اقدام به مقایسه آن با اتزیو کردند تا نقاط مشترک آن‌ها را بیابند. یوبی‌سافت گام اول (شخصیت پردازی) را آنقدر محکم برداشت که کانر توانست به راحتی در دل تمامی طرفداران راه پیدا کند و جای اتزیو را بگیرد. این یعنی این که یوبی‌سافت نیمی از راه را با موفقیت طی کرده بود و در اینجا بود که اطلاعات بیشتر در رابطه با تغییرات بازی نسبت به نسخه‌های قبلی را منتشر کرد. با منتشر شدن این اطلاعات (از جمله جزئیات داستان بازی و تغییرات گیم‌پلی)، AC III به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر این برهه زمانی تبدیل شد و باز هم همانند گذشته طرفداران مشتاقانه منتظر عرضه این قسمت هستند.
اولین نشریه‌ای که به صورت رسمی اقدام به انتشار اطلاعات بازی کرد مجله Game Informer بود که اطلاعات آن در قالب خبر‌های متعدد در سایت‌ها منتشر شد. حال سایت Game Informer اقدام به انتشار اطلاعات جدیدی از بازی کرده است که دانستن آنها خالی از لطف نیست.
 
 
 Boston:
یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین شهرهایی که در بازی شاهد آن هستیم Boston نام دارد. Boston یکی از بزرگ‌ترین شهرهای قرن 18به شمار می‌آید که وقایع تاریخی بسیار زیادی در داخل و یا در نزدیکی آن صورت گرفته است که می‌شود به حزب چای بوستون، قتل عام بوستون، نبرد بانکر هیل و محاصره بوستون اشاره کرد. البته این شهر در بازی تغییرات بسیار زیادی کرده است و از طرفی بسیار به حال و هوای آن زمان شهر نزدیک است. خانه‌های بلند آجری، کلیساها و اسکله‌هایی که کشتی‌ها در آن لنگر انداخته‌اند. مردمانی پر جنب و جوش که در خیابان‌های شهر قدم می‌زنند به دنبال انجام کار خود هستند. ساختمان‌ها و محیط‌های شهر طوری طراحی شده‌اند که می‌شود به راحتی از آن‌ها بالا رفت و به تعقیب و گریز پرداخت.
همچنین تایید شده است که حیات وحش هم در بازی وجود دارد و می‌توان انواع و اقسام حیوانات را چه در شهرها و چه در نواحی خارج از شهر مشاهده کرد.
 
 

 

 
New York:
یکی دیگر از شهر‌های بزرگ و مهم بازی New York است. عکسی که می‌بینید شهر نیویورک را بر اثر فاجعه آتش سوزی که در سال 1776 رخ داد نشان می‌دهد. با گذشت این همه سال از رخ دادن این فاجعه هنوز هم مشخص نیست که این آتش سوزی به صورت تصادفی رخ داده بود و یا به صورت عمدی و برای جلوگیری از ورود نیروهای انگلیسی به شهر.
همانند گذشته، یکی از هدف‌های بازی AC نشان دادن وقایع مهم تاریخی در کنار بخش داستانی بازی است. برای مثال در این قسمت از بازی شما شهر نیویورک را قبل از آتش سوزی، در هنگام سوختن شهر و پس از آن مشاهده می‌کنید.

 

 میادین جنگ:
در قسمت‌های قبلی بازی، در یک صحنه از جنگ شاید 100 و یا به صورت خوش‌بینانه 200 نفر را مشاهده می‌کردیم. اما در AC III قضیه فرق می‌کند و یکی از هدف‌های بازی نشان دادن جنگ‌های بزرگ آمریکا در سالیان دور است. به همین دلیل یوبی‌سافت موتور گرافیکی بازی را ارتقا داده است تا بتواند عظمت این جنگ‌ها را به نمایش بکشد. از آنجایی که AC III در بین سال‌های 1753 تا 1853 اتفاق می افتد، پس می‌توان انتظار داشت که شاهد نبردهای مربوط به انقلاب آمریکا باشیم و یوبی‌سافت منترال هم تایید کرده است که چندین جنگ بزرگ در بازی گنجانده شده است و میانگین سربازانی که در این جنگ‌ها مشاهده می‌کنیم حدودا 1000 نفر است! همچنین سربازان در این جنگ‌ها از انواع و اقسام سلاح‌های سرد و گرم، مانند توپ‌ها و سلاح‌های سر پر استفاده می‌کنند. همچنین تایید شده است که شخصیت اول بازی، کانر، هم به عنوان سرباز در این جنگ‌ها حضور دارد و به همین دلیل تصور می‌شود که می‌توانیم حس یک جنگ تمام عیار را در این بازی احساس کنیم. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید نمونه‌ای از جنگ‌ها را نشان می‌دهد که شما هم در آن حضور خواهید داشت.

 

 
 طبیعت و مرز ها:
AC III به بازیکن اجازه می‌دهد تا در دشت‌ها، کوه‌ها و مناطق وسیعی که در بازی وجود دارد دست به اکتشاف بزند. همچنین قابلیت بالا رفتن از درخت و کوه‌ها این اجازه را به بازیکن اجازه می‌دهد تا بتواند دورترین نقاط این نواحی را مشاهده کند. گفته شده است که تمامی این مناطق مربوط به نواحی شمال شرقی ایالت متحده آمریکا است. لازم به ذکر است که این نواحی تنها برای گشت و گذار طراحی نشده‌اند، بلکه حدود یک سوم از مراحل بازی در این نواحی اتفاق می‌افتد.
 
 
 
 فصل ها:
یکی از قابلیت‌های منحصر به فردی که در AC III شاهد آن هستیم، تغییر فصل‌هاست. سازندگان بازی تمامی لوکیشن‌ها را هم در تابستان و هم در زمستان طراحی کرده‌اند. البته این بدین معنا نیست که تنها با تغییر رنگ شهر رو به رو باشیم، بلکه تمامی جزئیات نسبت به تغییر فصل واکنش نشان می‌دهند. برای مثال مردم از لباس‌های گرم استفاده می‌کنند، رفتار دشمنان تغییر خواهد کرد و آب رودخانه‌ها نیز یخ خواهد بست و قابل انتظار خواهد بود که اجساد درون آب هم یخ ببندند.
همچنین گفته شده است که کانر بیشتر تمایل به هوای گرم و بیابان‌ها دارد و از این رو تا حدی در زمستان و مخصوصا نواحی برفی، با مشکل رو به رو می‌شود.
 
معرفی شخصیت های بازی:
 
 کانر (Connor):
کانر فرزند مادری سرخ پوست و پدری انگلیسی است. بر خلاف قسمت‌های قبلی بازی که اتزیو دارای تعداد بسیار زیادی دوست و همراه بود، در AC III می‌بایست به تنهایی زندگی کنید. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید مربوط به سنین نوجوانی کانر می‌شود. ابتدای بازی به دوران نوجوانی کانر در روستای موهاک خواهد پرداخت و پس از آن است که کانر تبدیل به یک اساسین می‌شود و راه و رسم زندگی‌اش تغییر می‌کند.
 
 
 بنجامین فرانکلین (Benjamin Franklin):
بنجامین فرانکلین یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های بازی به حساب می‌آید. برخلاف قسمت‌های قبل یوبی‌سافت تلاش کرده است که بیشتر شخصیت‌های بازی را از روی شخصیت‌های بزرگ و واقعی به وجود آورد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که نقش بنجامین فرانکلین در بازی همانند نقش لئوناردو داوینچی است و قرار است برای کانر ابزار و لوازم بسازد، در حالی که اینطور نیست بلکه او در بازی نقش یک سیاست مدار را دارد.
 
 
جورج واشنگتن (George Washington):
از آنجایی که بخشی از داستان بازی حول محور انقلاب آمریکا می‌چرخد، پس حضور جورج واشنگتن زیاد دور از ذهن نبود. چرا که جورج واشنگتن رهبر این انقلاب و اولین رئیس جمهور آمریکا هم به حساب می‌آید. جورج واشنگتن یکی از بی‌باک‌ترین و باهوش‌ترین فرماندهان تاریخ آمریکا است که در مجلات و روزنامه‌های آن زمان، مطالب فراوانی در رابطه او نوشته بودند. البته هنوز مشخص نیست که چگونه کانر با جورج واشنگتن آشنا خواهد شد. یا باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم و یا با تجربه بازی متوجه این رابطه شویم.
 

چارلز لی (Charles Lee):

او به معروفی دیگر شخصیتت‌های بازی نیست و شاید اسم او را تا به حال نشنیده باشید اما او در انقلاب آمریکا نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. چنانکه بسیاری از سیاستمداران بر این باور بودند که او بیشتر از جورج واشینگتن لایق رهبری نیروهای آمریکا بود. اما او برای اینکار نیاز به پول داشت و از طرفی تمایلی هم به پس گرفتن زمین‌های انگلیسی‌اش نداشت. در مدت جنگ، او بدست انگلیسی‌ها به اسارت گرفته می‌شود و اطلاعات زیادی را فاش می‌کند که همین دلیلی می‌شود تا او را قهرمان دروغین بنامند.
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:Assassin’s Creed III , ] [ 14:48 ] [ m.f IVI ]

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج